Top 7 pesama o mladosti - savršeno boemski

O mladosti


Poklanjala si al' si krala
I nevjerna si bila ti
Ne, suviše mi nisi dala
O mladosti, o mladosti,
O mladosti moja
To škrto sunce što je palo
Ta ljubav jadna, kratki sni
Za uspomene to je malo
O mladosti, mladosti
Daj stani na čas, i daj mi snage
Da oprostim se bar od nje
I da mi društvo pjesmu svrši
I da se čaša ispije
Još prepun nade, što da radim
Na pola puta tek smo mi
A jutros već su drugi mladi
O mladosti, o mladosti
O mladosti moja
Pa zbogom, budi bolja s drugim
I daj mu više nježnosti
Jer to je ništa što ja gubim
O mladosti, mladosti




O jednoj mladosti

Jedna mladost, jedan svijet nade
Raste tiho u srcu tvom
Drugi za te ovaj svijet grade
S malo prave istine u tom
Pričaju ti priče te
I svaka ima svoj sretan kraj
Al’ prešućuju da taj svijet krade
Baš tvog sunca sjaj
Jedna mladost, jedan san sreće
Al’ do nje još dalek, dug put
I dok srce na svoj put kreće
U taj svijet ocvao i žut
Odjednom ćeš shvatit sve
Kako nigdje nema plamena tvog
Poput mrtve rijeke svijet teče
Bez cilja svog…
Tko zna, možda na me čeka neki drugi svijet
Tko zna, i u mraku kadkad nikne divan cvijet
možda, tko zna, jedna od sretnih
Jedna od tisuću bit ću baš ja
Tko da zna…




Kada moja mladost prodje
Kada moja mladost prodje
Kad magla ovlada
Kad nestane rose u jesenje dane
Čekaću te tada
Dođi meni moja vilo
Sa tugom u oku
Izbriši sve tajne iz prošlosti naše
I tugu duboku
Čekaću te da te pitam
Da l' još misliš na me
Da li se još sjećaš sastanaka naših
Da li me još voliš




Negdje u daljine

Negdje u daljini pogled mi se gubi
Nekog u daljini moje srce ljubi
Prolazi mi mladost i u čežnji vene
Daleko si dragi, daleko od mene.

Ja čeznem i žudim za dalekim krajem
I za tvojim dragi toplim zagrljajem
Tebe srce želi i o tebi sanja
Tužna mi je mladost bez tvog milovanja.

Daleko si dragi, daleko si mili
Daljina je mnoga srca rastavila
Dal' je tvoje vjerno osjećaju pravom
Da ne gasne ljubav tihim zaboravom.

Napisao Rade Jovanović, hrabri partizan iz Goražda, za vrijeme tamnovanja na Golom otoku




Noćas sam tužan, ciganko moja

O ciganko moja, ja sam noćas tužan
zapevaj mi jednu pa mi rane leči
pa raspleti kosu, o ciganko moja
nek mi mladost prodje kad muzika svira

O mladosti, zasto prolaziš
hej starosti, brzo dolaziš

Ja nikoga nemam da mi rane leči
ni majku ni oca, o ciganko moja
pa zasto da živim, niko me ne voli
violina jeca, a srce me boli

Ja nikoga nemam, samo tvoje oči
što gledaju tužno kad se zora radja
nek mi mladost prodje bez suza u oku
jer je davno moja potonula ladja




Ej mladosti

Kao šeret nestašna,
Kao vetar raspusna,
Nežna kao uteha,
Kao nektar opojna.

Kao niska bisera,
Blistava i raskošna,
Vatrena, zapaljiva,
Kao srna ranjiva.

Ej mladosti, ej radosti,
Kratko bila, pa iskopnila.
Ej mladosti, sada tuđa radosti,
Moja bila, pa se drugom privila.

Kao šeret nestašna,
Kao vetar raspusna,
Nežna kao uteha,
Kao nektar opojna.

Kao niska bisera,
Blistava i raskošna, 
Vatrena, zapaljiva,
Kao srna ranjiva.

Ej mladosti, ej radosti, 
Kratko bila, pa iskopnila.
Ej mladosti, sada tuđa radosti,
Moja bila, pa se drugom privila.




Poeta

Sad je kasno da se kajem
Nima nazad s oveg puta
Pusti nebu sve dok traje
Moja zvizda neka luta

Ne razumim ništa više
Samo pismu duša jubi
I na vodi rič što piše
Ona sebe ludo gubi

Potroši san mladost
I dušu i tilo
A sve lipo ća je bilo
Ća je ludo srce snilo
U pismi se zbilo
Sad ladne su noći
I grko je vino
Neka skonča ovo tilo
Kad sve lipo ća je bilo
Tek srcu se snilo
Potroši san mladost
I dušu i tilo

Sudbo moja ća mi dade
Da su stvarni snovi stari
Jedan cvit u krilo pade
Mojoj slomljenoj gitari

I da neće mora daje
Ovo srce ća se dalo
Dok vam s vitrom pismu šalje
Njemu osta lišće palo

Potroši san mladost
I dušu i tilo
A sve lipo ća je bilo
Ća je ludo srce snilo
U pismi se zbilo
Sad ladne su noći
I grko je vino
Neka skonča ovo tilo
Kad sve lipo ća je bilo
Tek srcu se snilo
Potroši san mladost
I dušu i tilo




Коментари